Chcesz mieć kontrolę nad sprzedażą w Twojej firmie? Nie wiesz, na którym etapie sprzedaży klienci najczęściej rezygnują z zakupu? Na te i inne pytania odpowie moduł CRM.
Na bazie zadań, wyjazdów oraz pól w zadaniach, dedykowanych dla działu handlowego można łatwo organizować jego pracę oraz zarządzać bazą kontrahentów. Kontrola terminów spotkań czy zaplanowanych telefonów nie będzie już spędzać snu z powiek – nic nie umknie, a dodanie nowego zadania zajmie kilka sekund. Ponadto przy dodawaniu nowych zadań sprzedażowych handlowiec ma możliwość dołączenia do niego skanu umowy, kwoty oferty, prawdopodobieństwa podpisania umowy jak i określenie etapu sprzedaży związanego z danym kontrahentem. Ten pakiet narzędzi umożliwi sprawne wyszukanie kontrahentów znajdujących się na konkretnym etapie sprzedaży jak i pozwoli określić prognozowane wpływy firmy.