CRM

Chcesz mieć kontrolę nad sprzedażą w Twojej firmie? Nie wiesz, na którym etapie sprzedaży klienci najczęściej rezygnują z zakupu? Na te i inne pytania odpowie moduł CRM.

Na bazie zadań, wyjazdów oraz pól w zadaniach, dedykowanych dla działu handlowego można łatwo organizować jego pracę oraz zarządzać bazą kontrahentów. Kontrola terminów spotkań czy zaplanowanych telefonów nie będzie już spędzać snu z powiek – nic nie umknie, a dodanie nowego zadania zajmie kilka sekund. Ponadto przy dodawaniu nowych zadań sprzedażowych handlowiec ma możliwość dołączenia do niego skanu umowy, kwoty oferty, prawdopodobieństwa podpisania umowy jak i określenie etapu sprzedaży związanego z danym kontrahentem. Ten pakiet narzędzi umożliwi sprawne wyszukanie kontrahentów znajdujących się na konkretnym etapie sprzedaży jak i pozwoli określić prognozowane wpływy firmy.

Więcej sprzedajesz, bo:

  • wiesz, który etap sprzedaży powinieneś dopracować, aby klienci nie rezygnowali z Twoich produktów,
  • lepiej znasz swoich klientówmasz z nimi lepszy kontakt.
  • masz aktualną informację o etapie sprzedaży,
  • Podział tematów handlowych produkty handlowe,
  • Podział tematów handlowych na rodzaje działań (zdobywanie klienta, jego utrzymanie, …),
  • Ewidencja etapu zdobywania kontraktu, pozwalająca na wykonanie lejka sprzedażowego, wraz z kwotami,
  • Ewidencja zdarzeń w obrębie tematu handlowego pozwalająca na dostęp do historii ustaleń i działań,
  • Ewidencjonowane mogą być na kalendarzu typy działań (spotkanie, wyjazd, telefon, oferta, praca, mail) pozwala to na analizy realizacji działań handlowców w obszarze ilościowym,
  • Synchronizacja zdarzeń kalendarzowych z kontem Google i dostęp do nich z komórki (możliwość wpisania spotkania na komórce i jego automatyczna synchronizacja z systemem, co daje innym w firmie wiedzę o planowanym spotkaniu),
  • Ewidencja planów sprzedażowych i ich przypisanie do grup produktowych i handlowców wraz z ich realizacją,
  • Ewidencja kosztów z podziałem na produkty i handlowców,
  • Analizy w obszarze:
  1. Lejek sprzedażowy, ilościowy i wartościowy,
  2. Plany sprzedażowe ilościowe i wartościowe,
  3. Działania operacyjne ilościowo,
  4. Analizy kosztów w różnych perspektywach,