Kalendarz

Za dużo na głowie? Brak systematycznego planowania? Dzięki systemowi TM Project zarządzanie kalendarzem stanie się bajecznie proste i dostępne wszędzie tam gdzie Ty!

Kalendarz to moduł przygotowany z myślą o prostym i intuicyjnym zarządzaniu terminami i zadaniami dotyczącymi codziennej pracy, który można w łatwy sposób połączyć z kalendarzem Google.

Organizacja czasu w kalendarzu rewelacyjnie sprawdza się w dziale handlowym, gdzie pracownicy mogą m.in. planować wizyty u kontrahentów, telefony czy maile. Innymi osobami korzystającymi z kalendarza mogą być pracownicy biurowi czy kierownicy projektów wykorzystujący go do planowania swojego tygodnia pracy.

Graficzne planowanie działań w kalendarzu pozwala na dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu. Ogromnym ułatwieniem pozwalającym na przeglądanie i weryfikacje aktywności jest przypisanie terminów kalendarzowych do realizowanych projektów czy też zadań.

Jesteś dobrze zorganizowany i poinformowany, bo:

  • posiadasz kalendarz swoich spotkań zawsze przy sobie w Twoim telefonie,
  • nie zapominasz o niczym – łatwo dodajesz terminy z poziomu telefonu,
  • Twoi współpracownicy znają Twój kalendarz, wiedzą kiedy mogą się z Tobą spotkać,
  • asytent/ka może uzupełniać Twój kalendarz w systemie, przez co jest on zawsze aktualny,
  • szybko dodajesz spotkania dla uczestników, o czym są automatycznie informowani.
  • Kalendarz posiada dwie grupy działań kalendarzowych:
  1. Terminy – planowane działanie w godzinach od – do,
  2. Zadania – planowane działanie w danym dniu bez określania godziny.
  • Możliwość dowolnego filtrowania i pracy z okresami (dzień, kilka dni, tydzień, miesiąc),
  • Wiązanie działań kalendarzowych z zadaniami z projektu, tak aby mieć historię np. ustaleń z klientem,
  • Obsługa typów działań (spotkanie, wyjazd, praca, email, oferta itp.) pozwalające na zestawienia ilościowe,
  • Automatyczna synchronizacja kalendarza z kontem Google i z komórką czy tabletem,
  • Możliwość synchronizacji z kalendarzem Outlook,
  • Zlecanie prostych działań w zespole za pomocą kalendarza i odbieranie wykonanej pracy,
  • Sortowanie działań dziennych wg pilności poprzez ręczne ich przeciąganie (jak w Outlooku) – metodyka GTD,
  • Widok dzienny, miesięczny, osi czasu,
  • Działania prywatne synchronizowane z komórką ale nie widoczne dla innych członków zespołu (np. zrobić zakupy).